26
Nis
07

Yak beni aşkınla Yak Allahım…


07_fog_48969.jpg

Kaç zaman oldu bilmem kaç zaman
Hep seni aradı durdu gönlüm
Anladım senden gayrısı yalan
Anladım sensin gerçek sevgili

Yak beni aşkınla yak
Yak beni sevdanla yak
Ben mecnunun olayım

Yak beni sevginle yak
Yak beni aşkınla yak
Ben pervanen olayım


Yusuf Meral

3 Responses to “Yak beni aşkınla Yak Allahım…”


  1. Ağustos 7, 2007, 6:23 pm

    Harika bir parçadır. Sözleride çok güzel, sanatçının yorumuda. bende bu esere çalışma yapacaktım. ALLAH razı olsun :)

  2. 2 ilahiask
    Ağustos 8, 2007, 6:23 am

    Amin,cümlemizden inşaallah kardeşim,saygılarımla…

  3. 3 Eyup Yildiz
    Şubat 23, 2009, 6:07 pm

    Kimya Die Bauformel…ekibi olarak bu Ilahi sözlerini cok begendik hergün seve seve dinliyoruz
    herkese tavsiye edebiliriz mutlaka birkere dinleyin.Osnabrückten


Bir Cevap Yazın

@Hakkımda…@

15 Kasım 1971/26 Ramazan 1391 Niğde Değirmenli Kasabası doğumluyum.

1977' den itibaren Eğitim hayatımı İstanbul’da tamamladım.

Halen Dünyanın incisi İstanbul’da ikamet etmekteyim.

Biz Mevlamızın İlahiaşkının Hamallarıyız

Tek derdimiz; Mevlamızın Hakiki Kullarından Olabilmek ve Rızasını Kazanabilmek…

Terk-i dünya/ Terk-i Ukba/ Terk-i Terk/ Hiçlik/ Aşk-ı Deryada damla / Kulluk...

Dileğimiz; Son Nefesimizde Şeb-i Arusu yaşayabilmek ve Cennette Cemalullah’ ı müşahade edebilmektir…

Saygı, Sevgi ve Hürmetlerimle…

Mihrican Uymaz Ulupınar

mihricanulupinar@gmail.com

@Kategorilerim…@

Nisan 2007
Pts Sal Çar Per Cum Cts Paz
« Mar   May »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Blog İstatistiklerim...@

  • 703,826 hits

En fazla oylananlar

@İHH…@

  • SUYUNA SAHİP ÇIK!



  • İSTANBUL

    Ziyaretçilerim@

    Feedjit

    Allah Yeter


    Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

    Diğer 19 takipçiye katılın


    Gökkuşağı

    " Gönlüm öyle bir yere düştü ki, hiç sorma " ( Şems-i Tebrizi ) , Hayata dair düşünce metaforu, Edebiyat

    Ebedi Sevgiliye Doğru

    Allah-u Teâlâ' ya ulaştıracak kutsal sevgi üzerine....

    kurannuru psikoloji

    ruha şifa kalbe huzur akıla ışık hayata rehber

    EnSevgili

    Anam Babam Sana Feda Olsun Ya RasulAllah!

    Takip Et

    Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

