25
Tem
07

~~~MİHRİCAN~~~


3199rapp1.jpg

Mihrican

Durmak yasaklandı bana

Ayışığına sırtımı dönmem

Egzamaların azar dedi doktor 

Çünkü aşktır otacı, nazara gelmez mazaret

Aşk.. Aşk, hani vurgun yemek en zayıf yerimizden

Bin karınca sürüsü gibi dalar vücudu

Hani, hani hazdan kamaşır iliğimiz kınında

Serazat kuştur yürek kafesinde çarpar ya

Aşkı bildin mi? Var olmanın kimyası

Laf değil, oyun değil, insan kalabilmenin sihri

Aşk vermektir Mihrican

Akıbet al olmasa da temayülün mihrini

Ki yorar insanı, tahammülsüz kılar eşyaya

Kayıp düşen zamana bizi, duldası da yoktur tutunulacak

Ve harlıdır bir yanı

Cürmü kadar yer yakar

Aşk bedel ister Mihrican

Aşk ümittir

Gece serpilen külden sabah koru devşirmek

Ki oldurur insanı

Erir günden güne bir yanımız

Bir yanımız havaya, bir yanımız toprağa karışır

Ayandır, aşikardır

Aşk sabır ister Mihrican

Aşk yitmektir Mihrican

Kainata üflenen usarenin içinde

Ki damıtır insanı

Kirden, pastan, günahtan

Hüzün gülümser, alazlanır ruhun demir kütlesi

Çile bezirgandır, cefa sefahat içinde

Bit pazarında arıtır benliğin safrasını

Aşk cefa ister Mihrican

Aşk seferdir Mihrican

Yoktan vara, azdan çoğa

Ki donatır insanı

Güzergah nerede? Nasıl?

Bahta ne düşmüştür elestten?

Çöl kuşanmak, ayaza bulanmak

Ölümle ikiz olmak vaciptir

Gönülde şaklayan kırbaçtır visal

Aşk soluk ister Mihrican

Aşk evettir Mihrican

Zihinde devinen her sual vurgacına

Ki yaratır insanı

Çileye de belaya da eyvallah

Kargı yarin ellerine yakışır

Acı da tatlı da aynı kaptandır

Beyaz da kara da aklın evhamı

Aşk cevap ister Mihrican

Aşk bilmektir Mihrican

On sekiz bin alemi bir kareye resmetmek

Ki yaşatır insanı

Hayat sıfırdan başlar gün ışıyınca

Hep tazedir dünya, yeni baştan kurulur

Ve sevinç seyirir nabzın dudaklarından

Aşk irfan ister Mihrican

Aşkı bildin mi?

Var olmanın kimyası.

(Abdulbaki Kömür)

10 Responses to “~~~MİHRİCAN~~~”


  1. Mayıs 19, 2008, 11:02 am

    mihrican benim adım su zamana kadar adımın anlamını bilmiyordum ve bu nu okuduktan sonra ney oldugunu ögrendim

  2. Mayıs 19, 2008, 11:03 am

    benim adım da mihrican msn de konuştugum bazı kışılerde babna kız mısın erkek mısın diyolar simnir oluyorum

  3. 3 mihri___can
    Eylül 10, 2008, 3:56 pm

    bende mihricanım;)) adımın anlamı sonbahar ve ıranlılarda bi bayram evet yukardaki adaşlarımda burdan slmlar ;))

  4. 4 ilahiask
    Eylül 11, 2008, 11:49 am

    Mihrican (Farsça) 1. Sonbahar.
    2. İranlılarda bir bayram.

    Mihrican: (Farsça)Dost,sevgili. Sonbahar.

    Netten bulabildiğim manaları ekledim sizler için,saygılarımla.

  5. 5 mihrican
    Mart 23, 2009, 6:17 pm

    selam bnde mihrican :)adımı hiç duymadıklarını söylüyorlar artık herkesin gözüne sokarak 2260 kişinin adının mihrican olduğunu onlara söyliycemm!!!!!!

  6. Temmuz 12, 2009, 6:17 pm

    benim kız arkadaşımın adıda mihrican ben mihrican adını çok seviyorum keşke benim adımda mihrican olsa mihrican sonbahar ve iranlılarda bi bayram adıdır mihrican adı çok süper

  7. Eylül 3, 2009, 1:05 am

    slm ben mehmet googleden tesadüfen okudum benim nişanlımın adıda mihrican ve çok güzel bir isim

  8. 9 Mihrican
    Aralık 13, 2009, 12:59 pm

    Benim adimda mihircan bu gune kadar benim adimda hic kimseyi tanimadim ama hikaye guzel tebrikler(l)

  9. 10 selam
    Kasım 26, 2011, 11:28 pm

    Yıllar önce radyodan dilemiştim bu şiiri. Hep arıyordum ama yazarını ve adını bimediğimden bulamamıştım . Allah razı olsun yayınlayandan.her mısrası ayrı güzel.


Bir Cevap Yazın

İlahiaşk

Blog İstatistiklerim...@

  • 829,123 hits
İmam-ı Gazali son nefeste iman üzere ölmek için aşağıdaki duanın sabah namazlarının sünneti ile farzı arasında okunmasının tavsiye etmiştir Bismillahirrahmanirrahim " Ya hayyü ya kayyumü ya bedias semavati vel erdı ya zel celali vel ikram" Allahümme inni es'elüke en tuhyiye kalbi bi nuri ma'-rifetike ebeden ya allahü ya allahü ya allahü ya rahmanü ya rahıymü bi rahmetike ya erhamer rahımiyn"

@Hakkımda…@

15 Kasım 1971/26 Ramazan 1391 Niğde Değirmenli Kasabası doğumluyum.

1977' den itibaren Eğitim hayatımı İstanbul’da tamamladım.

Halen Dünyanın incisi İstanbul’da ikamet etmekteyim.

Biz Mevlamızın İlahiaşkının Hamallarıyız

Tek derdimiz; Mevlamızın Hakiki Kullarından Olabilmek ve Rızasını Kazanabilmek…

Terk-i dünya/ Terk-i Ukba/ Terk-i Terk/ Hiçlik/ Aşk-ı Deryada damla / Kulluk...

Dileğimiz; Son Nefesimizde Şeb-i Arusu yaşayabilmek ve Cennette Cemalullah’ ı müşahade edebilmektir…

Saygı, Sevgi ve Hürmetlerimle…

Mihrican Uymaz Ulupınar

mihricanulupinar@gmail.com

Sahifelerinize ne yazdığınıza dikkat ediniz. Çünkü bu, Rabbinize karşı okunacaktır. Yazık o kimseye ki çirkin söz konuşur. Eğer içinizden biri bir kardeşine içinde çirkin söz bulunan bir yazı gönderse, şüphesiz bu bir hayâsızlık olur. Ya Rabbine karşı kötü söz söyleyenin hâli ne olur?

Bişr-i Hâfî

Temmuz 2007
P S Ç P C C P
« Haz   Ağu »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Arşivler

@Son Yorumlarım@

hakkında fakraczi
hakkında fakraczi

Hoş Geldiniz :)

Bu blogu takip etmek ve yeni gönderilerle ilgili bildirimleri e-postayla almak için e-posta adresinizi girin.

Diğer 718 takipçiye katılın

Follow Ebedi Sevgiliye Doğru on WordPress.com
Çok şükür bugünde Akraba günümüzü @zuhaltu evinde  muhabbet ve Sevgiyle tamamladık. ❤️🌹💝💞💖😍😘🌺☕️ @esraaulupnr @muhteremulupnar @suhedanurbsk @nursenauymaz @ilknuruymz ❤️tubauymaztekin

Twitter Sayfama hoş geldiniz.

Hata: Twitter yanıt vermedi.Lütfen birkaç dakika bekleyip bu sayfayı tazeleyin.


