05
Oca
08

Hac anılarım,saygı ve hürmetlerimle….


Geri geldik, aman Allah’ım bu kalabalık!!!!!!!!!

Nasıl olur ama daha yarım saat öncesinde kimseler yok gibiydi,şu an akın akın insan seli geliyor ve ve, ben, bu kadar büyük Mescid-i Nebevi’nin içine giremiyorum çünkü yer kalmamış, ne zaman geldi bunca insan……..

Aman Allah’ım erken düşünmüşüm yine, yanıldım, bir aşık bizmiyiz sandın….
Ahhhh, aşıklar meğer saatini gözetliyormuş buluşmak vakti varmış, hiç kılarmı onlar evlerinde yada otellerinde, sabah namazına koşmuşlar buraya, Sevgili Peygamberimiz’e(S.A.V)….

Gıpta ediyorum,imreniyorum ve birazda kıskanıyorum, ne güzel Allah’ım buradalar her vakit namazını burada kılıyorlar,çok geç kalmışım çoooook…. 

 Mescid-i Nebevi’nin bahçesinde bir yer buldum kendime, evet bahçesi bile dolmuştu, AŞIKLAR doluydu, onu sevenler doluydu….

Burada namazlarımızı artık ayrı kılıyoruz,kadın erkek ayrı, bahçe bölünmüş bayan ve erkekler ayrı …..

Burayıda paylaşmak zorundaydık ,Sevilen bu kadar güzel olursa sevenide bir o kadar çok olacaktı tabi ne bekliyordun dedim ve o güzelim sabah serinliğinde sabah namazlarımızı 75ooo kişi ile birlikte eda ettik….

Ve büyük bir Şâd olmuş gönülle otelimize döndük, kahvaltımız hazırdı bir an önce dinlenip içeriye girmek için hazırlık yapmamız gerekiyordu,Ravza-i Mutahhara’yı içeriden ziyaret etmek için bayanlara belli vakitler varmış, erkeklere daha çok izin var, bizim günde 2 kere: Bir sabah bir öğle sonu….

Oteldeki tüm hacı arkadaşlarımıza bakarken tefekkür ettim,ne güzel bir birliktelikti bu, ne güzel bir demi paylaşmaktı,Mevlam hepsinden razı olsun tümhocalarımızdan, hacı arkadaşlarım ve hizmet eden görevlilerden…..

Otelimizde bu sefer restoranda hakim renk tonu; Tatlı bir pembe mor arası( en sevdiğim renklerdendir)… Bu renkler tüm yorgunluğu üzerimizden atmamıza yardımcı oluyor, odalar yine yeşil renk tonunda…

Ben genelde cam önünü istiyordum bulabilirsem boş olarak çünkü tam karşımız Ravza-i Mutahhara’ydı.Onu seyr bile öyle güzelki….
 

Vakit namazlarımızı hep Mescid-i nebevide kılıyoruz 40 vakit namazımızı burada niyetlendik, zaten toplam 8 günümüz kaldı. Allah’ım 8 gün yetermi, yetermi?

Sadece 8 gün….

Acaba bir daha ulaşabilecekmiyim buralara?

Bilmiyorum Ama yetmek zorunda bu 8 gün…

Bende hiç bir vakit namazımı kaçırmadan, hepsinde Mescid-i Nebevi’ye koşuyorum…

İş yerleri ezan okunmadan önce kapanıyor , halas=bitti, salat namaz diyorlar onlar için namaz önemli, ticaret ikinci planda, ne kadar güzel ahhhhh…

Neler gelmediki aklıma, Türkiye geldi, acaba namaza gereken değeri bu kadar veriyormuyduk, önce namazmıydı? yoksa ticaretmi?
Yorumsuz……

Buradada ibadet Kabe’de olduğu gibi çok değerli Kabe’de 1 rekate 100.000 sevap varken burada bir rekata 1000 sevap var…Hepsi kıymetli buralarda değerlendirmeli uyuyarak geçirmemeli,kıymetini bilmeli….

Tüm insanlar akın akın Mescid-i Nebevi’ye geliyorlar saatler öncesinden, hatta kaç namaz vakti mescidden ayrılmayanlar var, bol bol Kuran-ı Kerim okuyoruz.

Burda tavaf yok, bu yüzden boş vaktimiz çok ve en güzel değerlendirme şekli Kur’an-ı Kerim okumak, özellikle hatim üzerine hatim indiriyoruz, tüm kardeşlerimizle beraber hatimler indirdik. Zaten öyle güzelki mesid-i Nebevide Kur’an-ı Kerim okumak, doyasıya okudum, okudum…

Çünkü 3 çocuğum var ve bu yüzden istediğim kadar zaman bulamıyordum eskisi gibi Kur’an-ı Kerim okumaya…
Gençliğimde çokça okurdum ama hayat şartları ağırlaştıkça yüküm arttıkça ibadetlerimi istediğim zenginlikte yapamıyordum .Zaten en çok ibadetlerle dinlenirdim tüm yorgunluğum sıkıntılarım bir bir giderdi, Kur’an-ı Kerim okurken…..

Bu yüzden çok özlüyordum doyasıya ibadeti ve bunun için bol bol okuyordum, hiç yorulmuyor insan bir şeyi severek yapıyorsa…

Kur’an okumayı çok seviyorum, namaz kılmayı çok seviyorum, Allah’ım iyiki bizi müslüman dünyaya getirdin ve iyiki Seni Tanıdım ey Yüce Sevgilim, ne kadar şükretsem az, ne kadar hamdetsem az, seni çok seviyorum, aşkım sen ol Allahım…  

Sıra ilk Ravza-i Mutahhara’yı ziyaretimizİ anlatmaya geldi…

Biz bayanlara günde iki sefer Ravza’ya girmeye izin var,hazırlandık kardeşlerimle, grup olarak sıraya girdik, burada çok beklemeyi göze alacaksınız acele etmeyeceksiniz,sıra sıra ülkeleri alıyorlar, evet bekliyorum…

Allah’ım benim şikayetim yok bu bekleme öyle güzelki ben nerelerde beklemedimki,

Bunca zaman vakitlerimi nerelerde harcamadımki, kaldiki başka yerlerde bekleyişlerim bu mübarek yerde beklemenin değeriyle denk olurmu…

Yanımda Türkiye’nin değişik şehirlerinden gelen kardeşlerimle biraradayım…

Antep, Urfa, Adana, Niğde, Konya, Diyarbakır…

Hepimiz aynı niyet için burdayız, bayanlar nerelerde toplanmıyorki

Ama içlerinde en güzel toplanma yeri bu mübarek yer…

Biraz ilerimizde diğer ülke bayanları var…
Diğer din kardeşlerim: İran, Endonezya, Nijerya,Pakistan, Hindistan,Hollanda’dan kardeşlerim, sırayla alınıyor tüm ülkeler…

Biz Türkiye’yi en son alıyorlar, en sabırlı bizmişiz bayanlardan, bu yüzden denildi….

Bu anı anlatamıyorum müthiş bir duygu selindeyim,ağlıyorum, titriyorum….
Allah’ım burada beklemek Peygamberim’in(s.a.v) kapısındayım, birazdan ona çok yakın olacağım, benki İstanbul’dan ona gönül dolusu selamlar gönderirken,bazen hayalen onu ziyaret ederken bazen rabıtayla ona yakın olmaya çalışırken, evet geldim işte davetle, kapısındayım hak etmediğim halde, kara yüzümle…

Ama burdayım işte ne olur hiç bitmesin bu anlar ben burda günlerce bekleyim razıyım …

Yavaş yavaş ilerliyoruz….
Kademe kademe ilerliyoruz, hep bekleyerek kaç kapı geçtik saymıyorum ve sıra yavas yavas bize geliyor, yakınlastıkça heyecanim artıyor.,Allah’ım öyle bir koşuşturma varki ,

hele kapılar açıldıkça içeriye bir koşuş, kendimizi su gibi hissediyorum,

Deryaya akan bir su …

O coşkuyu bir görseniz, dillerim tarif edemiyor hoş görün…

BAZEN ANLATABİLMEK İÇİN SUSMAK GEREKİR….
 

Dillerimizde devamlı salavatı şerifeler getiriyoruz

artık vuslat yakınlaştıkça ,kardeşlerimin heyecanı daha bir artıyor ve istemeyerek izdiham oluyor burda …

Kaburgalarımın birbirine geçtiğini hissediyorum ama burda ölmeye razıyım zaten, burda vefat eden kardeşlerimiz olmuş,çünkü o anki aşk ve muhabbeten kimse birbirini göremiyor sahabe hayatında bile okursanız birbiriyle yarışan sahabelerimiz okursunuz….

Ve… Ve…. Ve… Geldik işte buradayız…Onun huzurunda(s.a.v)……..


0 Responses to “Hac anılarım,saygı ve hürmetlerimle….”



  1. Yorum Yapın

Bir Cevap Yazın

İlahiaşk

Blog İstatistiklerim...@

  • 838,649 hits
İmam-ı Gazali son nefeste iman üzere ölmek için aşağıdaki duanın sabah namazlarının sünneti ile farzı arasında okunmasının tavsiye etmiştir Bismillahirrahmanirrahim " Ya hayyü ya kayyumü ya bedias semavati vel erdı ya zel celali vel ikram" Allahümme inni es'elüke en tuhyiye kalbi bi nuri ma'-rifetike ebeden ya allahü ya allahü ya allahü ya rahmanü ya rahıymü bi rahmetike ya erhamer rahımiyn"

@Hakkımda…@

15 Kasım 1971/26 Ramazan 1391 Niğde Değirmenli Kasabası doğumluyum.

1977' den itibaren Eğitim hayatımı İstanbul’da tamamladım.

Halen Dünyanın incisi İstanbul’da ikamet etmekteyim.

Biz Mevlamızın İlahiaşkının Hamallarıyız

Tek derdimiz; Mevlamızın Hakiki Kullarından Olabilmek ve Rızasını Kazanabilmek…

Terk-i dünya/ Terk-i Ukba/ Terk-i Terk/ Hiçlik/ Aşk-ı Deryada damla / Kulluk...

Dileğimiz; Son Nefesimizde Şeb-i Arusu yaşayabilmek ve Cennette Cemalullah’ ı müşahade edebilmektir…

Saygı, Sevgi ve Hürmetlerimle…

Mihrican Uymaz Ulupınar

mihricanulupinar@gmail.com

Sahifelerinize ne yazdığınıza dikkat ediniz. Çünkü bu, Rabbinize karşı okunacaktır. Yazık o kimseye ki çirkin söz konuşur. Eğer içinizden biri bir kardeşine içinde çirkin söz bulunan bir yazı gönderse, şüphesiz bu bir hayâsızlık olur. Ya Rabbine karşı kötü söz söyleyenin hâli ne olur?

Bişr-i Hâfî

Ocak 2008
P S Ç P C C P
« Ara   Nis »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Arşivler

@Son Yorumlarım@

hakkında fakraczi
hakkında fakraczi

Hoş Geldiniz :)

Bu blogu takip etmek ve yeni gönderilerle ilgili bildirimleri e-postayla almak için e-posta adresinizi girin.

Diğer 722 takipçiye katılın

Follow Ebedi Sevgiliye Doğru on WordPress.com
Çok şükür bugünde Akraba günümüzü @zuhaltu evinde  muhabbet ve Sevgiyle tamamladık. ❤️🌹💝💞💖😍😘🌺☕️ @esraaulupnr @muhteremulupnar @suhedanurbsk @nursenauymaz @ilknuruymz ❤️tubauymaztekin

Twitter Sayfama hoş geldiniz.


